Seg dag

Denna dag har gått oerhört segt. Precis som att tiden stått stilla, men anledningen är väl att jag varit själv i stort sett hela dagen. W var bara hem en snabb sväng, innan han for iväg igen. Hoppas han kommer hem snart.
 
Ja, har inte gjort så mycket idag. Varit hemma från skolan och febern kom tillbaka. Trevligt! Älskar verkligen mina drömmar när jag har feber. Imorse drömde jag om en älg med byxor, hatt och en sadel på sig som gjorde inbrott i stugan. Fullt normal dröm, jag vet. Undrar var tusan jag får allt ifrån...
 
Jag har i alla fall planerat lite idag. När jag ska åka till Kiruna igen och vad som ska bakas. Roligt, får bara inte glömma att boka biljetter och söka ledigt.  
Så en liten påminnelse om det hade varit toppen!
 
Nu ska jag fortsätta och vänta, kanske eventuellt plocka in lite kläder bara för att vara en duktig flickvän, hehe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0