Plugg

Den här kvällen håller jag på med att få klart skolarbeten och jobba ikapp, så att jag hänger med igen. Jag har missat rätt så mycket de här dagarna jag varit sjuk, så en hel del att ta igen. Svenska arbete har jag betat av och nu ska jag bara plugga en stund till. Ska passa på att mysa lite framför one tre hill innan jag somnar.
 
Imorgon ska jag vara i skolan tolv timmar då det är öppet hus. Jag är inte så jättepepp på det, men har inget större val. Har inte så stor koll på vad jag ska göra, men får reda på det imorgon. Tur som är så får jag ju kompledigt längre fram. Skärtorsdag för att vara exakt.
 
Jag har kommit på att i vår blir det många resor till Kiruna. Ska försöka ta mig dit varenda lite längre ledighet för att träffa familjen. Jag hade defenitivt inte åkt flera gånger om det inte varit för att min sommar kommer spenderas här i Umeå. Tråkigt och roligt på samma gång. Hursomhelst så kommer det nog bli toppenbra! 
 
Nu ska jag fortsätta med plugget!
CiaoCiao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0