Let's go!

Ja, återigen sitter jag här med ett grymt sug på att börja blogga. Så vi gör ett nytt försök! Förra gången skrev jag fyra inlägg innan jag gav upp, hehe. Bättre lycka denna gång! Dock så måste min design uppdateras, då det är väldigt gamla bilder på mig.. Ojoj, ett tag sen jag såg ut så.
 
Idag insåg jag något riktigt hemskt! I stort sett alla mina favoritserier som jag följt hela mitt tonårsliv slutar att produceras. De  serier som jag varje vecka längtat efter nya avsnitt, som One tree hill och gossip girl har både haft sina avslut. Sorgligt, men sant! En som fortfarande hänger med är i alla fall Bones, blir åtminstone en till säsong med dem. Så jag behöver inte deppa ihop totalt nu. Tur det!
 
Nu ska jag gå på jakt efter nya serier som är värd att följa och längta till varje vecka! Kanske bör vara social med mina gäster också, hehe.
 
Ciao, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0