Äntligen!

Äntligen har jag tagit mig i kragen. Idag innan skolan började gick jag med nervösa steg till körskolan och skrev in mig som elev. Ringde dit efter skolan var slut för att kolla lite saker. Den snälla tjejen jag fick prata med skulle ringa tillbaka när hon visste svaret på min fråga. Hon ringde tillbaka (precis när jag skulle ringa mamma och säga att jag åtminstone pallrat mig dit). Hela samtalet slutade med att jag har bokat min första körlektion. Nu känns det verkligen att jag är med på banan.  Ska bara sätta upp ett mål när jag ska vara klar med min utbildning. Perfekt!
 
Anledningen till att jag inte uppdaterat på x antal dagar är för att jag däckade i den fasanfulla kräksjukan. Riktigt hemskt må jag säga och nej, jag hade inga planer på att uppdatera.  Jag kände hellre för att följa med på John Blunds resor. Jag gillade dem roliga, men hade gärnat skippat de läskiga. Han tyckte att jag skulle följa med på många skumma resor och det gjorde jag. Sen vaknade jag i panik.. att jag aldrig lär mig att John Blund kan vara taskig också eller min hjärna kan det åtminstone.
I alla fall är jag tillbaka i vardagen, dock utan rutiner och annat nödvändigt. Efter att legat hemma två veckor med olika krämpor känner jag att jag lever (bortsett från smärtan i ryggen). Jag är helt enkelt redo att kasta mig in i lågorna och göra 2013 till något bra!
Bjuder på en bild med lågornas färger. ( Det är egentligen en himlen med coola färger och moln en kall och kylig vinterdag för några år sen.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0