Utmattad

Jag känner mig helt utmattad. Det enda jag vill är att krypa ner under täcket och blunda för att sedan bege mig bort till drömmarnas värld. Undra var jag blivit såhär trööt? Har varit helt slut i några dagar och piggare blir jag inte. Tror det är för mycket på gång just nu. Många saker att tänka på och det värsta av allt. En inlämningsuppgift.
 
Den ska handla om fri vilja, visst diskutera med sig själv helt okej. Om man bara hade fått göra det på papper, men nej. Denna gång ska vi spela in en film. Smart? ja ganska. Vill jag vara med på filmen? Nej. 
Ska i alla fall börja skriva ner vad jag ska prata om. Detta måste vara gjort innan jag åker och nu är det ju bara två dagar kvar. Jippie !
 
Okej , nu ska jag börja med uppgiften och sen krypa ner under täcket. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0