Melodifestivalen

Varje år sätter man sig ner och föjler denna musiktävling, som resulterar i en hel del dåliga låtar och även en del bra. Släpper inte förväntningarna detta år. Hoppas bara att det blir en bra låt som vinner och inte en så dålig som förra året.  Mina öron blöder kraftigt varje gång jag hör euphoria...
Inledningen det här året var då rätt så kul! Börjar bra det här. Taggad till tusen och programledarna kan nog göra programmet bra. Jag har höga förväntningar på Gina åtminstone. Hon brukar ha skojiga skämt, som jag kan skratta gulligt eller fult som en gris åt.
Kommer i alla fall skrika mig hes över det jag inte tycker om och diskutera en hel del med min pojkvän. Detta kommer bli roligt, jag lovar. Sätt er bredvid oss när vi inte håller med varann och ni kommer få ett gott skratt, kan offra min högra stortå på det.  Diskussionerna slutar alltid med knäppa kommentarer och onda blickar. Sen är vi helt plötsligt överens.
 
Älsklingen har redan börjat skratta för fullt åt skämten, så det är dags att jag hakar på.
Vi höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0