Måndag igen, snart helg

Idag hade en sovmorgon suttit fint, precis som handen i handsken. Tyvärr så blev det ingen sovmorgon, skolan kallade, fast lyckades ändå komma hela tre minuter försent.
Underbart? Nej. Att stressa iväg till skolan var ingen höjdare. Sängen och min varma värmekudde hade varit mycket bra sällskap idag. Hela dagen faktiskt. Tur att jag har en sån underbar pojkvän som värmde min kudde när han klev upp. Riktigt lyckat! Blev inte piggare utan bara mer "fortsätt sov"-sugen. Ja, upp från sängen kom jag inte förrän kvart i åtta.Kl 8 skulle jag börja gå.  Räkna då med att jag ska duscha, hinna fixa mig och äta frukost innan jag går.
Tror ni man hinner? Nej. Jag tror min älskling medvetet gör så att jag inte kan kliva upp från sängen bara genom att värma min gosiga kudde. Han kan vara lite småjävlig ibland. Hämnden är ljuv älskling!
 
Påminnelse till mig själv: Boka biobiljetter så att vi får bra platser på torsdag. Biomys på alla hjärtans dag, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0