Lördagsmys

Skönt med lördag! Har verkligen fått sova ut. Vakna första gången halv elva typ, helt otroligt! Började dagen med att se på film. Det är så mysigt att kunna ligga kvar i sängen för att se på film, utan att man måste kliva upp. Jag hade gärna börjat dagen såhär varje morgon, men nej. Det hade inte funkat i längden. Man kanske inte hade uppskatttat det lika mycket då.
 
Måste ta och rekommendera en helt underbar film, Ego. Såg den igår på bio och jag diggade den starkt. En film som var helt i min smak, men det kom en liten tår också. Den var lite sorglig, men mest romantisk och gullig. Jag tror jag har en förkärlek för romantiska filmer, speciellt dem med bra slut. Hur som helst, ta och se den!
 
Nu ska vi se vad denna lördag har att erbjuda, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0