Jag är en drömmare

Idag har jag haft en latis dag. Skönt må jag säga, men i brist på bra tv-program blev jag väldigt uttråkad. Så jag slängde ihop några smetar och slutade med att jag hade massa go fika att smaska på. Blev kokostoppar, kladdkakemuffins och rulltårta. Underbart gott för den sockerberoende. Tur att Wille också blev glad över mitt bakande. Undrar bara hur många dagar det går innan allt är slut.
 
Åh, förresten har också hunnit vara på min första körlektion i veckan och har några till inplanerade. Spännande det här! Sitter och drömmer mig bort när jag sitter bakom ratten i en chevrolet camaro. Hur underbart hade inte det varit? Helst ska den se ut som Bumblebee i transformers. Gul med svarta fartränder. Åh, det är verkligen min drömbil!
Så nu vet alla ni glada vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Det är ju inte länge kvar nu tills jag fyller år. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0