Hemliga uppdrag

Att promenera hem direkt efter skolan var något som inte gick. En liten vända på stan kändes välbehövligt. Jag hade ju ändå lite ärenden, så jag passade på att göra bort dem. Prio ett var att hitta en presentförpackning/presentpåse till min brorsons presenter. Jag ville att den skulle vara lite roligare för barn och jag hittade en perfekt presentpåse. En med söta elefanter på sig. Så gullig!
 
Nästa sak som var väldigt viktig var att hitta en alla hjärtansdag present till mitt hjärta. En vecka kvar tills det är en av dem mysigaste dagarna på året. En dag då jag har all rätt att skämma bort min älskling, hihi. Jag kan avslöja att jag hittade den perfekta presenten i mina ögon. Han kommer bli så glad, eller i min tanke blir han superlycklig. Längtar tills han får se den!
 
Åh, måste bara tala om vad underbart glad jag blev när jag kom hem. Älsklingen står i köket och diskar! Undra om han läst förra inlägget eller vad som hände, men jag klagar inte. Istället ska jag dansa runt av lycka, så ljuvligt! Detta räddade min dag helt och hållet!
 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0