En vecka kvar!

En vecka är det kvar innan jag åker iväg för att fira min födelsedag. Så underbart skönt det ska bli. Lata sig och träffa familjen och vännerna. Helt fantastiskt! Längtar typ ihjäl mig.
 
Nu har redan halva den här veckan gått. Två lektioner kvar och sen teorilektion på körskolan. Vid sju tiden kommer jag först att komma hem. Men det känns ändå bra. Jag känner att det är dags att satsa på körkortet fullt ut, även om det är tid som man offrar. När jag väl klarat alla proven kommer jag ha hur mycket tid som helst över och jag kommer även vara lite friare. Jag längtar järnet! Taggad till tusen, med bara målet i sikte. Jag ska klara det här!
 
Plugga lite körkortsteori innan lektionen börjar. Lika att sätta igång tidigt och inte panikplugga i slutet av utbildningen.
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0